19 december (amandas födelsedag)

jag har varit hemma från skolan idag också. var egentligen meningen att jag skulle bege mig till åhus imorse o kolla på spexet, men så blev det inte eftersom jag hade feber inatt. fick även reda på imorse att josse ändå inte mådde bra så det kvittade ju. i alla fall låg jag o sov till typ 12, sen har jag väl inte gjort allt för mycket.

jag o mamma åkte och köpte en gran idag, även om jag inte är supersugen på julen så hör det faktiskt till att man har en gran hemma, så det fick det bli även detta året. men jäkla problem vi hade med att hitta en gran vi gillade, var fan runt på 3 olika ställen o letade, men tillslut hittade vi en jäkla fin gran :)

blev inte så att dogge kom hit idag, han hade massa andra saker för sig istället, men han ringde och hade en pratstund med mig iaf, så jag fick lite underhållning :P haha. så vår lilla filmkväll får väl bli en annan dag, typ jullovet eller något. jag låg och kollade på film själv istället och det blev "get rich or die tryin". har redan sett den en gång, men det är en jäklans bra film faktiskt.

och innan idag satt mormor och mamma o disskuterade lite om mig. dom tyckte nämligen att jag var sjuk och mådde halvkasst alldeles för ofta. och det kan jag hålla med om. känns som jag aldrig blir den riktigt friska och pigga martina som innan, och det är småtrist. vad dom kom fram till var att dom skulle skicka mig till sjukhuset för att ta en massa prover, dom funderade nämligen över att jag kanske hade struma (vad nu det är) men det passade tydligen in på mina symptom, och sen går det i släkten också. vet inte riktigt hur jag ska reagera på detta, men såklart kan det ju vara skönt att få reda på varför man mår som man gör alltid. för det är ju inte roligt. så efter nyår någon gång blir det väl ett sjukhusbesök för min del, men jag lär återkomma med det.

imorgon är det som sagt frimus. ska dit med amanda, jonna och malin och det hoppas vi på att det ska bli skoj och att jag mår bättre imorgon.

jag älskar verkligen denna meningen, kommer från goo goo dolls - slide.
"what you feel is what you are and what you are is beautiful"

och nu precis när jag skulle publicera detta inlägget kommer jag ju på att världens bästa vän amanda fyller 17 år idag, så då måste jag ju gratulera henne. hon är guld värld (L) så grattis hjärtat, hoppas din dag varit kalas, vi syns imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0