ack vad fel ...

jag trodde detta skulle bli den sämsta julen ever, men ack så fel jag hade.
mamma är verkligen den bästa människan jag vet. ingen kommer någonsin kunna ta hennes plats.

kommer hem här, går upp o lägger mig i sängen eftersom jag bara sovit ett få antal timmar inatt, och vilar en stund. när mamma vaknar vid halv 2 går hon in och frågar om jag vill äta en skinkmacka med henne, och såklart tackar jag inte nej till det. hon går upp och hämtar två paket, ett till mig och ett till min bror och läser dom fina rimmen hon skrivit, och såklart  börjar jag storböla eftersom jag är så känslosam :P och jäklar vilken känsla när man öppnar paketet, ah går inte beskriva :P men det gjorde verkligen det till den bästa julen nånsin, och jag fortsatte att gråta :P

snart börjar kalle anka, blir att titta med kära mamma och bror, sen bär det av till moster + kusiner + mormor för att käka lite julamad o öpnna klappar :) sen hem igen o bara umgås med familjen. jäkla mysigt även om jag inte trodde det :)



igår  jobbade jag hela dagen sen var vi hemma hos pappa, fick lite pengar i julklapp. inte helt fel det inte :)
var dock inte på världens bästa humör så höll mig mest för mig själv.
men så var det iaf, man kan inte va på topp alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0