förkylning och...

då var det tisdag idag, det innebär att det är mindre än en vecka kvar till julafton.
ska man skratta eller gråta? jag vet faktiskt inte.

i alla fall så vaknade jag med världens förkylning och en dunkande huvudvärk, och det var inget vidare kan jag tala om för er. hade skallebang igår när jag gick och la mig också, men trodde mest det berodde på att jag lagt mig för sent i söndags, men så var det inte. så jag ringde genast och sjukanmälde mig och slapp därmed gå till skolan. det gjorde minsann inte mig ett dugg för jag fick senare reda på att det bara hade varit pysseldag, och martina + julpyssel är väl inte de bästa vännerna om jag själv får säga det. åkte senare på eftermiddagen in till stan för att fixa till naglarna, blev dock jäkligt besviken, för hon slarvade som fan med dom så dom ser ut som fan :/ får väl sätta mig ner o fixa till dom lite själv snart.

imorgon tänkte jag inte heller gå till skolan, så jag beger mig ner till åhus för att kolla in julspexet på rönnow och träffa jolanta, ska bli roligt :) sen på kvällen kommer förhoppningsvis dogge hit (om det nu inte blir ändrat som alla andra gånger :P) och vi ska kolla på den nya american pie tänkte vi, trevligt trevligt. återkommer väl imorgon eller något för att berätta hur det hela slutade. och just det, vem fyller år imorgon? jo världens bästa amanda :D

sen får jag ju inte glömma bort att jag ska ge pengar till hallen, så hon kan fixa förköp till oss tills på torsdag, för då ska det minsann festas och det ska bli mýcket trevligt. back till det gamla gänget igen , haha, det var inte igår det inte. men även detta återkommer jag med tänkte jag :D

ha en fortsatt trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Krya på dig :)

2007-12-18 @ 20:24:56
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0