jul jul strålande jul, eller?

ännu en helg gången, det är hemskt vad tiden går fort.
i fredags var det sista dagen på praktiken, och det innebär att tre hela veckor bara sprungit förbi utan att man hängt med riktigt. men det är väl så det ser ut nu för tiden, allting går jätte fort.

idag är det tredje advent och med det kan man ju konstatera att julen snart är här. jag har dock inga som helst julkänslor och tycker mest att julen är jobbig. att behöva gå på stan och köpa massa julklappar bara för att man ska, det känns så jäkla onödigt. slänga ut pengar bara för att det ska bli en julklapp, då är det ju roligare att ge bort något man hittar senare som man känner att personen verkligen vill ha och uppskattar. så för min del har det inte blivit en enda julklapp handlad, om inte den till amanda räknas, men det kan jag ju kalla för födelsedagspresent istället. får väl se om det blir någon handlad ändå, känns ändå jobbigt att bara ta emot presenter när man inte ger något tillbaka, så vi får väl se vad jag hittar på till mor o far :) nått litet blir det iaf.

annars denna helgen har jag väl inte gjort mycket vettigt. i fredags låg jag bara i sängen och lyssnade på musik med benjamin, dock flera mil ifrån varandra, men det är alltid lika mysigt ! denna veckan blev det july for kings och fall out boy som låg på menyn, mycket bra.

största delen av lördagen tillbringades i vinslv eftersom en viss carro fyllde 17 hela år. drog mig jäkligt länge för att åka dit, men tillslut gav jag med mig och tänka sig så hade jag jäklans trevligt där eftersom hon hade en mycket trevlig släkt! måste även tillägga att jag övningskörde dit, okej det var ju ingen nyhet att jag övningskör, men för första gången körde jag pappas jeep, automatare dessutom. jäkla slappt att ha, behöver ju bara gasa o bromsa, sjukt skönt. senare på kvällen begav jag mig till stan för att träffa emelie, emelie och johanna. underbara tjejer det där, dom kan verkligen få en att skratta :) mycket trevlig dag faktiskt !

och idag har jag övningskört med mamma. körde runt o kollade i massa möbelaffärer med mamma, blev dock inget handlat eftersom det inte fanns det vi var ute efter :/ men det kommer fler gånger :D när vi kom hem åt vi taco tillsammans och det var himla mysigt. nu ligger jag i här i sängen o kollar på miami ink :) mycket bra!

hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligit att du skaffat blogg gumman, nu har jag något att läsa :)

2007-12-16 @ 19:34:00
URL: http://emmabresch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0