julen över, nyår nästa :P

då var denna julen också över. dock mer lyckad än förra året, så jag tänker inte klaga på den!
blev tillslut bra även om jag inte trodde det och det var till mesta delen mammas förtjänst.

så nu längtar jag till torsdag för då ska jag minsann shoppa järnet, ska bli riktigt skoj eftersom jag är helt shopping-galen och har jäkligt svårt att hålla i pengarna om det dessutom är rea på sakerna. men shoppa är bland det roligaste som finns och det är så härligt att ha massa nya kläder. det ända negativa med reor är att det är så sjuuuukt mycket människor och då måste man trängas som fan och stå i kö länge. men visst, det kan det ju faktiskt vara värt om man tänker efter. så hela torsdagen kommer tillbringas på väla med malin, och hela fredagen kommer tillbringas på nova med rosanna :) så det kommer bli såå fett najs :D

nästa sak att börja planera är nyår, vad fan händer då?! blev bjuden till ett ställe, fast nu vet jag inte om jag får komma längre, för den ena säger att jag får och den andra sa att det var fullt :P känns inte som dom hade snackat med varann sådär jätte mycket, men känns som det kommer typ avgöras samma dag eller något. så vi får väl se!

denna dagen har jag även gjort ett besök på sjukhuset eftersom min hals inte vill ge med sig, blir ju bara värre o värre, men som vanligt visade det ingenting på det vanliga provet så jag får lugna mig tills på torsdag och få svar. blir jag förvånad eller? NEJ. så jag får fortsätta lida och sova dåligt och bara hoppas på att det går över helt enkelt, för det måste det ju göra förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0