shopping =)

åhh så roligt det är att shoppa, helt ofattbart,
iofs är det bara roligt när man hittar något men det gör man ju nästan alltid så!

idag har jag, rosanna, cia o bosse vatt o shoppat ordentligt, eller iaf jag och rosanna som vanligt. haha,
vi startade på nova, och såklart blev den första butiken att besökas gina tricot, där även den största delen av saker inhandlades, dvs en klänning till nyår, en annan klänning och en annan klänning till, var ju det jag var ute efter så det var perfekt.

när vi vatt på nova typ en timme eller lite mindre kanske, ringer cia o säger att vi ska åka till burlövs shoppingcenter istället, och jag och rosanna är ju inte dom som inte följer med :P så dit åker vi, kollar runt i ännu mer affärer, men hittar dock inget där. när även detta stället var avklarat beger vi oss till ett tredje , då var det center syd som skulle besökas. där införskaffas det en lite väska till nyår och en ring.

så vad ska man säga om denna dagen egentligen, riktigt trevligt faktiskt och jag insåg verkligen hur shopping-galna jag o tuss är, helt hopplösa. dessutom är vi ganska bra på att skämma ut oss också för när vi står i kön till maten står vi o fular oss lite o snackar danska, och efter ett tag märker vi att det står en dansk bakom oss, jag menar hur stor är risken att det ska vara just en dansk som står bakom oss när vi snackar så :P haha, rätt pinsamt, men vad ska man göra, blev bara att skratta bort det och det gjorde vi !

måste även tillägga att vi satt uppe framför varsen dator till nära halv 3 inatt o kunde inte sova för vi var så shoppingsugna, haha. vi trodde inte att vi var så trötta som vi var, för det gick ju faktiskt att somna när man väl försökte sen, och lagom trött var man när man gick upp imorse med.



nu är även nyår planerat, blir till att fira med ida och björn och lite annat folk, eftersom jag inte har hört ett dugg från de andra (som säkert kommer bli lite småsura, men det får jag väl ta) och jag var tvungen att lämna besked igår, men det kommer säkert bli riktigt trevligt, mitt största problem blir bara hur jag ska ta mig hem, men det löser sig säkert. i allra värsta fall får jag väl gå en liten promenad till hammar mitt i natten, jag vet iofs inte om det går några bussar på nyår :S men det löser sig, för hem ska jag iaf.



denna helgen blir inte särskilt spännande kan jag väl inte påstå. ikväll blir det att vara hemma o ta det lugnt bara. ska äta lite räkor med mamma, sen kolla på någon film. sen blir det att jobba 11.30-18 imorgon och 9.00-17 på söndag som det ser ut nu, inget vidare men man kan inte ha roligt varje helg.

så så är det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0