aaeeii aaeeii aaaaaaaaah ;)

igår var jag med mamma, mormor och moster på tarzan,
och jag kan lova att den var grymt bra!
den var så underbart fin och jag fick verkligen anstränga mig för att inte börja gråta,
så den var absolut sevärd, men jag trodde inget annat ändå.
efter tarzan åkte jag o rosanna hem till friba o drack litta,
sen åkte vi in till stan o besökte grand,
väldans trevlig kväll ännu en gång kan jag lova!
var hemma nångång vid 3.10 och somnade hyffsat snabbt.

sen var det dags att gå upp igen vid 8 och cykla till staden
för att besöka frissan, blev färg och klipp och nu är jag ljus igen :)

ikväll ska jag o rosanna till biljard o titta på människor som vanligt,
så det är vad som har hänt och händer :P

ha en trevlig lördagskväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0