=)

sitter i åhus i skrivande stund.
har varit ute o övningskört med pappa i nästan 3 timmar,
går hur bra som helst!
nu har jag precis hjälpt pappa att laga lite mat,
så ska väl snart äta, är hungrig som satan iaf.
ska hem till rosanna sen o vänta på henne,
sen ska vi åka till hammar så jag med får fixa mig,
sen vet jag inte riktigt vad som händer...biljard/hessle gissar jag på.
men det kommer nog bli mysigt iaf, för det brukar det va!

igår var det en bra dag till och från,
skolan var verkligen inget vidare, blä.
sen när jag kom hem var jag så trött så jag somnade
och vaknade igen vid tjugo över sex.
gick upp o åt o fixade mig, sen bar det av till staden
för att träffa sara, emelie o friba o sen gå hem till emelie.
lite senare kom även jonna o rosanna och ännu senare när vi gick
till biljard kom johanna också ! det var en mysig kväll iaf,
sjöngs singstar o snackades en hel del !!!!
men lyckades få huvudvärk och bli trött så ville bara hem mot slutet.

denna veckan har även varit en vecka då mitt humör har varit totalt upp och ner
hela tiden. kan inte förstå vad det är, men det är jobbigt iaf.

hoppas ni får en trevlig lördag mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0