fucking praktik.

första dagen på praktiken i måndags
och det var det värsta på länge.
fy fan vad jag avskyr det och verkligen
inte vill vara där i 3 jävla veckor.
helvetes fan att jag alltid ska hamna
på något ställe jag inte trivs på.
har aldrig träffat några jobbigare ungar,
och då är det illa med tanke på
att jag varit hos ungar några gånger
innan detta. vill verkligen inte gå dit om dagarna
och vill absolut inte göra dom jävla uppgifterna
som vi ska göra. baaaah på allt detta.

måndagskvällen bestod till mestadel av tårar,
verkligen allt brast då. orkade inget mer
kändes det som, och sen fick man en sån hemsk
praktik uppe på allt, det kunde inte bli värre.
och var är min mamma när jag behöver henne som mest?
jo på en strand i egypten, så långt bort man kan komm typ.
kan inte ens ringa o prata med henne, och det finns ingen
som förstår mig så bra som hon! imorgon kommer hon
iaf hem och det ska bli riktigt skönt.

nedräkningen på praktiken har redan börjat,
12 jävla dagar kvar som jag ska stå ut,
frågan är om jag klarar det?! 8 . 16.30 varje dag,
dööööda mig någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0