halkan klar !

vaknade med världen huvudvärk idag också,
helt totalt jävla hopplöst.
och såklart hjälper inga tabletter idag heller,
så det är bara att bita ihop, bege sig in till stan,
betala halkan, gå en runda o glo i affärer,
tillbaka till körskolan och sen bar det av mot olofström för att köra på halkbanan.
var skojigt till och från,
dock inte så roligt som alla säger att det är,
men klart det var skoj :)
och detta innebär att ännu ett moment är avklarat,
nu är det inte långt kvar inte , me like :)
när jag kom tillbaka till stan igen träffade jag emelie,
handlade en väska o ett par skor och sen lite annat gott till valborg :D

och nu mår jag piss igen, detta är grymt jobbigt,
kan det inte bara ge med sig nu.
får väl gå o lägga mig klockan 8 eller något.
kan inte va hemma från skolan imorgon heller för jag
har inte tid att missa en massa, fick dock reda på att vi
är lediga nästa måndag också, så det blir
långledigt från torsdag-måndag och det är aldrig fel :)

have a nice kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0