kom änglar

två konstiga dagar har det varit nu. har kännt mig jätte nedstämd och bara velat skrika o gråta. känns som jag alldeles för mycket känslor inom mig. räcker att jag tänker på något litet som hänt så faller en tår och en klump i magen dyker upp snabbt. men det går över snart hoppas jag !

idag har jag varit i skolan och skrivit ett prov i FSF, gick nog bra faktiskt. sen tog vi bussen till stan, åkte o köpte ett par skor o en glass och sen åkte jag hem o la mig o sov i 1.5 timmar. in till stan igen för att köra lite bil, och det går verkligen framåt nu måste jag säga. 5-7 körlektioner kvar innan uppkörning, halka ska bokas om 2 veckor och uppskrivningen har jag bokat på egen hand nu, så jag kan inte säga annat än att det går framåt :)
nu sitter jag här hemma, håller på att plugga psykologi, men tog precis en paus från den eftersom det är så fruktansvärt tråkigt.

en annan orättvis sak är att mamma åkte till egypten idag, utan mig, jäkla fusk. det ända som är positivt är att jag bor ensam i en vecka nu och det är lagom gött :D fick precis sms att det var riktigt varmt o soligt där, men det är ju faktiskt sol här också o det är skönt , men det kunde blivit lite varmare också !

imorgon är det skola till halv 4, och ett psykologiprov som inte kommer gå bra. efter det ska jag hem, kanske springa en runda, sen fixa mig och bege mig på tjejkväll med gänget eftersom det var längesen nu, och dom jag hoppas träffa där är ju emelie, johanna, sara, friba, jonna, rosanna och såklart emelie, kanske jenny också?! det kommer iaf bli trevligt, det känner jag på mig :)

nu ska jag fortsätta plugga här i uterummet, sjukt skönt är det att sitta här kan jag lova, varmt o gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0