montag

då var det bannemej måndag igen,
praktiken kändes lite bättre idag och det är skönt,
kommer nog överleva två veckor till trots allt.
men absolut inget jag ska jobba med i framtiden,
aldrig i hela mitt liv!
känns även mycket bättre när mamma finns i min närhet
igen och stöttar mig, finns verkligen ingen bättre än henne.

igår pluggades det teori, provet närmar ju sig,
sen var paps o jag ute o övningskörde i typ 2 timmar.
hem o kränga en kebabrulle,
och sen ut o promenera typ 1.5h med rosanna och sebbe.
sjukt härligt väder var det ju så var gött som satan!

denna vecka är det praktik o teoriplugg som gäller,
ska även till körskolan på onsdag o köra lite!
hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0