onsdag dåja

då är det bara halva praktiken kvar, skönt!
idag har vi varit på utflykt igen, besökte kristianstads (fina?) vattenrike. var väl inte det roligaste jag varit med om med tanke på att jag inte är så överdrivet naturintresserad, men som vanligt hade man inte så mycket val än att följa med o se glad ut.

efter praktiken var det dags att köra igen, och det gick galant! fick även boka halkan idag, wiie! fast jag vill egentligen inte göra den, men har man något val, nepp :P men det blir säkert roligt!
ska iaf göra den den 28 april, nervööst !

och fick nyss reda på att det blir utgång på fredag också, trots att jag varken har pengar eller alkohol, men det löser sig säkert! kommer iaf bli roligt kan jag tänka mig. blir med friba som det ser ut nu, kanske rosanna o jonna med, vem vet?! och på lördag ska jag klippa o färga håret, klockan 9.. O_o baah :P 

hajsvaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0