simply the best

ännu en dag avklarad,
men idag har det varit lit bättre iaf.
men det är fortfarande inte roligt,
ska dock försöka göra det bästa av det.
får se hur det går.

har precis vatt ute o sprungit en runda,
inte så värst roligt, men kände att jag
behövde det. känns bra nu när man är hemma
igen i alla fall! så det blir väl att duscha nu
och sen chilla framför tv/dator, sen är det
läggedags igen.
imorgon är det sista dagen på praktiken för denna
veckan, och det är jävligt skönt kan jag lova,
bara två veckor kvar sen.

imorgon blir det även utgång med friba,
kommer troligtvis träffa rosanna och jonna
också, sen vet jag inte om det är fler.
men det blir förhoppningsvis trevligt :)

och imorgon kommer jag träffa min älskade mamma igen,
har börjat böla varje gång jag pratat med henne eller fått sms,
helt sjukt har det varit. men samtidigt har det varit skönt att va
för sig själv lite!

nu ska jag duscha! ha de gut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0