sooontag

jaha då var snart denna helgen också slut
och imorgon börjar apu, jag är nervös
för jag hittar inte dit :S men det går nog bra
hoppas jag!

igår blev det först att övningsköra med pappa
i nästan 3 timmar, jäklar vad bra det går !
sen åkte jag med honom hem, lagade lite
mat o åt, sen kom rosanna o vi skulle till stan.
niklas ringde o sa att han snart va i åhus o
skulle hämta oss för han hade tråkigt,
så då åkte vi med honom till stan istället!
sen satt jag o rosanna o kollade på tv,
krängde chips, drack pepsi o blev inte
kloka på hur vi kunnat missa att brolle jr är så söt :P
sen gick vi o mötte friba, kollade lite tv till, spelade
guitar hero, sen åkte vi inte till stan o träffade emelie.
gick till biljard, där vi blev förföljda resten av kvällen.
sen åkte jag hem och sov!

idag har jag städat som satan här hemma,
det började med att jag såg att blommorna
behövde vatten, sen började jag dammsuga,
fixa med disken o nu är här rent och fint !
har bara tvätten kvar, och den ska tvättas ikväll
mellan 6-9. känner mig jätte duktig, men
börjar även sakna mamma nu, men står väl ut till på fredag!
ikväll kommer förhoppningsvis d, blir väl glo på tv o lite mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0