still sick.

då har man vatt kass hela helgen, verkligen inte roligt nånstans.
i fredags tog jag mig till praktiken en stund för att säga hejdå till ungarna o sånt, sen åkte jag hem lika snabbt igen, var helt död så jag låg på soffan resten av dagen och kvällen, sjukt sugen var man på att dra ut, men orkar man inte så gör man inte det. likabra o va hemma så man blir frisk nångång,

igår skulle jag egentligen jobbat, men med tanke på hur kasst jag mådde i fredags så var det likabra att stanna hemma, så pappa kom o hämtade mig vid 11, sen åkte vi hem till han och jag låg halvt död på soffan hela lördagen också, riktigt hopplöst. åt grillat för första gången i år, snuskigt gott var det kan jag tala om! lite senare på kvällen kom rosanna och underhöll mig, kollade på körslaget o krängde ostbågar.

och inatt har jag inte sovit något alls typ, fruktansvärt ont i huvudet har jag haft, satt o grät i morse så ont det gjorde. och ingenting hjälpte, tog hur många tabletter som helst. men jag bet iaf ihop och hängde med till väla som det var planerat, genomförkyld och med migrän, ingen höjade direkt, men hittade lite kläder iaf :) kom hem o la mig på soffan helt utslagen ännu en gång, övningskörde hem till mamma, duschade och la mig på soffan igen.

imorgon har jag halka och jag börjar bli nervös nu, hoppas bara huvudvärken har gått över tills imorgon, palla ha ont i huet när man ska snurra runt på halt väglag, ehm nej?!

nu ska jag gå o lägga mig, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0