helg

då var den nästsista helgen innan skolan börjar över,
har varit en trevlig helg måste jag erkänna!
18-års fest hos kim i fredags,
var kanske inte den bästa kvällen, men jag hade roligt iaf!

på lördagen vaknade man lagom trött,
gick upp o duscha,
in till stan eftersom ngn snodde allt mitt sminkt under gårdagen,
palla sånt.
sen for jag hem till stiffe o jonas någonstans ute på landet,
där träffade jag rebecca som bjudit mig på kräftskiva!
var verkligen en toppenkväll, hade skitkul måste jag säga,
så tack så mycket för det :)

idag har jag varit trött igen,
så ska väl snart sätta på ngn film
och sen blir det läggedags tidigt,
ska upp o jobba imorgon klockan 9,
hur kul är det då? blääääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0