onsdag

igår inledde jag mina fem lediga dagar,
hur skönt är inte det då?
dock kom där nån kille o plingade på dörren klockan 8,
för att han skulle göra något i lägenheten,
trött man blir dådå.
men gick upp o käka, o sen somnade jag en stund till!

träffade malin vid 3,
alltid lika kul att ses eftersom det inte är så ofta nu för tiden.
men vi fikade på fenix,
och sen kollade vi lite i affärer,
gjorde av med en hel del pengar dock.

efter det träffade jag frippe,
gick o käkade,
och sen stack vi hem till mig o förfesta litta!
sen kom emelie,
åkte till stan (missade dock första bussen)
och kollade på davids lägenhet,
och sen gick vi till banken!
trevligttrevligt, tack för det :)

idag vet jag inte vad som händer,
vill göra något,
men har inte en aning om vad :/
så jaaa, vi får väl se.

pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0