tisdag

en dag och två veckor tills vi åker, och jag längtar.
fick ett sms för en stund sen att friba och maria troligtvis kommer att åka samtidigt som oss,
och jag känner på mig att det kommer bli en toppenresa,
jag längtar satan.
var inne i stan och växlade pengarna igår, så nu slipper man tänka på det iaf!
blev även inhandlat en ny plånbok och ett par jeans.
dock var jag inte frisk igår,
hade feber hela dagen och det är ju ingen höjdare,
så blev att sova när jag kom hem och sen bara slappa,
är även hemma från skolan idag, men jag känner mig bättre i alla fall!
ja jag har väl inte så mycket mer att säga,
jag vill åka nununu, det kommer bli fett!

ha det!
pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0