utgång, de é najs

inatt har jag nog drömt den skummaste drömmen på länge,
verkligen alla männsikor som vi träffade igår var med i den,
läskigt och sjukt förvirrande.

så igår stack jag först till jobbet vid 9,
men fick så jävla ont i magen o höll på att spy så fick dra hem igen.
när jag kom hem la jag mig på sängen o sov från 11-15,
snacka om att va sleten.
ringde o snackade lite men benji och vi bestämde oss för utgång,
så det var bara att fixa sig, åka hem till bill o käkä,
och sen vidare till eric för att förfesta.
hos eric var även anton och fabbe, väldigt trevligt var det!
vid 11 drog vi in till stan, mötte upp frida, och gick till biljard.
tror aldrig jag har haft så roligt på biljard som igår,
riktigt kul hela kvällen,
så Tack för det!

kan berätta att i fredags var jag på lotus med frida,
träffade emelie också som jobbade där,
och det var med mysigt :)

idag har jag inte en aning om vad som händer,
sara kommer en runda sen innan hon ska hem iaf.
får väl gå in i duschen nu o sen gå o handla ciggisar,
för dom tog slut igår :(
ha en fin söndag!

pussohaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0