wööööht

ännu en helg över, helt okej helg faktiskt,
dock har jag blivit sjukt förkyld, men jag får väl börja vänja mig,
för vad vore martina utan en massa förkylningar?!

har varit med becca hela helgen,
har väl i princip inte gjort särskilt mycket,
var i knislinge i fredags, sen stack vi en runda till biljard,
träffade några trevliga människor där,
men var sjukt trött så blev hem o sova tidigt!

lördagen sov jag länge på, för denna förkylning tar kål på mig som vanligt,
sen körde jag till rebecca o sen drog vi vidare till hanaskog,
där umgicks vi med emelie, johanna o friba hela kvällen,
mycket trevlans med 3 turer till knislinge,
dålig film där man mest skrattade åt att frippe kunde alla repliker,
och en massa kortspel där jag som vanligt är dålig förlorare eftersom jag aldrig vinner på kotte :P

idag körde jag till rebecca när jag vaknade,
har varit där hela dagen o tagit det lugnt,
sjungt lite singstar o sånt kuligt,
sen körde vi till möller o spelade bilspel där jag förlorade hela tiden,
jag är nog inte särskilt bra på att vinna faktiskt :P
o nu ligger jag i sängen, trött och arg.
men det har varit en bra helg!

och nu till det andra, varför bryr jag mig,
måste trycka in i mitt hue att jag ska sluta bry mig.
för det är bara jag själv som mår dåligt,
och det går ut över dom som står mig närmst som vanligt,
särskilt min stackars mamma, som jag älskar mest i hela världen.
skärp dig martina, sluta bry dig!
men tack till sara som orkar lyssna på skitet :) du är guld värd,
och nu är det bara 11 (snart 10) dagar kvar tills vi åker!

nej, läggedags, nattinatti.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0