if you don´t mean it.

skoldag som vanligt, samhällsprovet gick nog inte allt för bra,
hoppas på godkänt i alla fall.
var på studiebesök på skulptören också idag,
var ganska intresannt får jag väl erkänna.
vid 4 hämtade jag kim o så körde vi till tollarp,
halvvägs la vindrutetorkarna av och det var inte mycket man såg ut,
men vi klarade oss!
kollade tatueringen och bokade tid, så nu är det spikat,
är redan nervös och det är ett tag till,
en heldag för mig och kim hos tatueraren, goodie!!!!
nu ska jag snart ta mig till stan och gå en sväng med linda,
röra lite på vårt fläsk, det behövs :D hehe, dåliga ovanor just nu :P
imorgon blir det skola, shoppa, kalas, förfest, utgång, hem!
ha det gött.

pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0