jullov!

äntligen jullov, mums! det gillas kan jag ju tala om.

ska börja att berätta att i torsdags hämtade jag min älskade tuss på stationen,
vilken lycka att se henne igen! körde ner till åhus o käkade pizza o kollade på deras nya place,
gick en runda till linda o lalle, och sen körde vi raggarrunda :) mys till tusen!!!!

i fredags var det julavslutning, det sämsta jag sett på länge.
hemma igen vid 11, sov några timmar o bara chillade.
sen fixade jag mig och pappa kom o hämta mig, så körde vi till åhus.
åkte hem till farmor och farfar och fikade och sen gick jag hem till amanda.
ska även berätta att amanda äntligen fyllde 18 i fredags,
så det var förfest och utgång, en riiiiiktigt bra och trevlig kväll rakt igenom.

på lördagen var jag riktigt sjukt sleten,
men det var bara att duscha, o sen till stan.
köpte mamma och bellas julklappar, fast att jag sa att jag inte skulle köpa till någon,
men nu blev det så iaf, var tvungen till mamma! bellas betalar ju pappa ändå så!
sen gick jag o linda till idrottshallen för att kolla på när david spelade,
och dom vann. träffade emelie o frippe där en stund med :D
sen ååkte jag hem o sov, och sen vaknade jag, lagade mat
och sen kom anna, så vi satt o snackade och drack martini,
lite senare kom även emelie o frida, trevligt!
vi fortsatte till hessle där det kom ännu fler trevliga människor
och jag hade riktigt roligt hela kvällen, tack så mycket!

idag är det lite julmys här hemma, julskinkan är fixad,
granen ska kläs idag, knäck ska bakas, o sen är det ju lite tråkiga saker också,
såsom att städa och tvätta. men det måste göras.

nej nu ska jag återgå till allt igen.
ha det så bra,
och god jul på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0