p-p-p-poker face

okej, dessa två skoldagarna har ju kännts hyffsat meningslösa.
en lektion på en timme per dag, att man ens går dit.

känns som jag spelar ett flipperspel mellan alla kompisar,
umgås man med någon blir någon annan sur,
vad ska man göra, kan ju inte välja bort någon faktiskt.
sen vet jag inte om det är jag som ändrats eller det är alla andra,
men det känns ju ganska osannolikt att alla ska förändras och inte jag,
så jag tror det är jag faktiskt. jag behöver ett break.
men ändå känns allting ganska bra nu faktiskt, och det går framåt!
jäkligt skönt, även om jag har mina stunder fortfarande,
men inte lika ofta!

idag har jag o linda varit o ätit lite hot chicken baguett, mumma!
johanna kom även inom en runda så hon tog en cola.
sen har vi ringt som galningar till socialen för att få hjälp med arbetet,
men ingen vill svara.
åkte o hälsade på min praktik, verkar helt okej. dock inte vad jag tänkt mig,
men jag kommer nog stå ut i 6 veckor hoppas jag.
åkte hem, vilade ca en halvtimme, sen tog jag bussen igen.
träffade kim en snabbis och på torsdag ska vi kolla tatueringarna,
eftersom det inte blev sist det bestämdes, så det ser jag fram emot.
kom precis hem nu igen och vill bara att det ska gå att ladda ner twilight,
men icke att den har kommit ut en, jag får snart damp om jag inte får se
denna underbara film igen =/

på fredag blir det utgång i vanlig ordning, class tror jag det blir faktiskt,
men får se, har några dagar på mig att bestämma mig!

jag är megatrött nu och jag o linda ska på spinning,
men jag vetifan om jag pallar. fast att jag borde!
jag får se helt enkelt, ringer hon så följer jag med,
gör hon inte det så stannar jag hemma :D hehe.

hejdå o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0