sista veckan nu!

måndag, måndag, måndag igen, men nu är det i alla fall bara denna veckan kvar innan lovet.
kom till skolan idag som vanligt, och det var ju hyffsat lönt, eh nej.
gjorde inte ett dugg på första lektionen och den andra hade jag inte. palla då.
hängde med becca hem idag för hon skulle få bort min rädsla för hästar,
så vi var ute o red en runda, och det gick bra :) dock är jag fortfarande rädd, så tro inget annat.
har sovit i 3 timmar nu, gött. ska väl hem till linda o göra lite religion ikväll antar jag,
sjukt tråkigt men måste göras.

kan berätta lite snabbt om att det har varit en bra helg!
fredagen bestod av lussevaka, alltså utgång,
förfestade hos david med massa trevligt folk,
sen gick jag, linda och johanna vidare till class, vet dock inte riktigt var tiden tog vägen där, menmen.
det var roligt i alla fall, dock var man sleten efter lindas incidenter sen, men börjar vänja mig :P

i lördags var jag lagom bakis, det innebar alltså slet,
tryckte ner en halv pizza med linda, sen hem o sova.
på kvällen var jag och kim på martins 20-års fest på ringelund,
vilket var mycket trevligt och det tackar vi för :)

pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0