tröööötttt

gud vad jag är seg på att uppdatera. men finner ingen ork faktiskt.
julen var mycket bra faktiskt, men det är skönt att den är över!
juldagen stod det utgång på schemat, och det var en kanonbra kväll, super verkligen :)
fredagen blev det lite utgång till, dock to much för min del, men ja, det var kul iaf!
igår var jag med linda, kollade lite film o hade allmänt mysigt. det var med trevligt :P
idag har jag varit på stan en runda med linda, käkat o kollat i affärer, det var med bra.
så kort sammanfattning är ju att det har varit bra faktiskt.
har väl inte så mycket mer att skriva,
nyår på onsdag, och den kommer spenderas med anna, emelie och linda, nånstans :P
men det kommer bli trevligt!!
nu är jag trött och trots det ska jag bege mig till åhus om en stund för att leka med rosanna,
får väl se vad vi kan hitta på för bus idag!
hajsvaj.♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0