when i dream about you...

drömmar är sjukt speciella, och det är alltid någon speciell männsika med i dom,
även om man inte träffat människan på ett halvår eller ett år så kan den vara med.
det är sjukt läskigt faktiskt, och ibland känns allting så verkligt i drömmen,
det är så att man verkligen inte vill vakna upp,
och sånna drömmar önskar man bara kunde bli verklighet tillslut.
senaste tiden har det även varit en del mardrömmar, och dom är ju inte lika roliga.
det är så konstigt hur hjärnan verkligen kan spela en ett spratt på det viset,
enligt mig så borde ju min hjärna vara på min sida och inte skrämma skiten ur mig.
men det är väl dens sätt att bearbeta allting. ibland går det bra och ibland dåligt.
där har iaf varit med en hel del speciella personer som betyder eller har betytt något.
som sagt, ibland önskar man det var verklighet!
nej nog snackat om drömmar.

helgen ska vi inte heller prata om direkt,
fredagen glömmer vi, lördagen var det filmkväll med linda, det var mysigt,
och igår var jag ute o åt med bills släkt för "farmor" fyllde år,
myskväll med familjen, promenader med linda. ja ungefär så :)

kom till skolan imorse och fick reda på att vi inte hade några lektioner,
man blir ju så trött, men vi kollade på den gröna milen i alla fall,
och även om jag sett den ett antal gånger så är den bra!
kom hem, och slocknade direkt, och 4 timmar senare vaknade jag igen.
tänkte lägga mig och läsa lite nu och sen ska jag till stan o gå en runda med linda igen,
hon hade panik imorse för hon tyckte hon var jättetjock,
så vi ska försöka röra oss lite mer och äta lite mindre onyttigt!

pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0