angels and devils ;)

dagen börjar med en trip ner till malmö med min kära vän emelie, där handlas det en hel del kläder, dock allt på gina tricot som är den bästa affär jag vet, yesyes! fikade där också, mysdag! 

och som alla vet fyllde ju johanna och frida 18 i torsdags, och alltså innebar det att vi skulle gå ut igår.
sagt och gjort, först bar det av till johanna, så pappa körde mig och frida dit. där var det laddat med en massa chips, popcorn, singstar och guitar hero, mycket trevligt ! även en emelie dök upp och stund och det är ju alltid trevligt !

vid tio gick vi ut mot bussen och sen bar det av till staden, vi var på biljard, frimus (som dödare än graven) och hessle. måste säg att jag hade en jäklans trevlig kväll med er tjejer även om vi inte var det stora gänget som vi önskade, men det kommer det kommer  :) finns ju dock en del idioter som man absolut hade klarat sig utan , men det behöver vi ju inte ta upp här, det var ingen nyhet att han var dum i huvudet direkt. men jaja.


tack för en underbar dag / kväll emelie, johanna och frida. ni är typ sådär rätt jätte mycket bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0