ännu en mys-helg!

då har ännu en helg passerat, en mycket trevlig helg får jag väl säga!

på fredagskvällen blev det lite utgång tillsammans med johanna och frida,
hade lite "förfest" hemma hos mig, satt och mös och pratade !
sen åkte vi inte till stan och besökte biljard och hessle, dock blev jag så
trött mot kvällen så jag köpte mig en kebabrulle och åkte hem vid halv 2.

lördagen tillbringades till mestadels i åhus där jag firades av andra halvan
av släkten som inte gjort det innan. fick lite allmänt bra och ha, nån skål, lite glas,
tavlor och sånt. skönt att träffa farmor och farfar i alla fall :)
vid halv 8 tog jag bussen till stan för att gå på bio med alle, mysigt!
gick o hämtade biljetterna sen gick vi bort till hessle o snackade lite.
efter filmen satt jag i stan i 40 minuter för att jag inte orkade gå hem i kylan.
men det var en mysig kväll !!!

igår gjorde jag inte så mycket på dagen, tvättade en maskin tvätt,
och lagade mat till mamma och mig, gottigt blev det!
sen begav jag mig till åhus ännu en gång denna helgen. men då
för att träffa tuss !! vi satt o krängde chips o dippa och spelade heroes 3 hela natten,
det var tider när vi satt så framför datorn och spelade. men skönt med lite
gamla minnen :P haha! var inte tänkt så från början men jag stannade där över
natten, myyyys-söndag , verkligen!

sen åkte jag hem till mitt kära hammar idag igen, duschade, lagade mat,
bakade chokladbullar och sen dök det upp en snygg blondin från
hanawood, nämligen emelie. så vi har suttit o kollat på csi o pratat
o krängt godis och chips, mums och mys :) blir alltid lika glad av att träffa henne!

så har helgen sätt ut. imorgon bär det av till doktorn för att lösa mina problem ;)
hoppas han har ngt bra svar på dom men det tror jag inte. aja, vi får se!
sen blir det förhoppningsvis lite mys ppå kvällen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0