dagen dåja

idag tog jag mig faktiskt till skolan. måste säg att det var skönt att få träffa snyggisarna igen! efter skolan åkte jag o emelie in till staden där vi satte oss på darins och tog en underbart god fika, igen. och gissa vad det blev för gott idag då, kanske chokladmjölk med grädde och en kanelbulle? höhö. efter fikan gick jag vi in på hm så jag kunde köpa jackan. har provat den och så här hemma, men jag kan inte bestämma mig om jag ska ha den eller vänta lite och se vad det kommer för andra jackor, hmmmmmmm?!

ikväll har jag inte gjort allt för mycket. läst igen samhällen lite, men jag är så cepetrött så det känns inte som ngt fastnar. och för tillfället hjälper jag även min kära mor att tvätta, så vi springer här fram och tillbaka som vanligt när man tvättar. ska snart gå in i duschen och sen blir det nog att sova tidigt idag faktiskt.

måste även skänka en tanke till vår underbara vän jenny som nu har genomgått sin operation, och jag hoppas verkligen att allt har gått så bra som det kan göra och att hon snabbt kommer att återhämta sig ! tänker på dig vännen. skulle egentligen hälsat på på fredag men det blir nog inte så, får ta det en annan dag istället. blir lite shopping i malmöstad troligtvis :) myyys !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0