höhö.

just nu är jag bara så trött så ögonen typ blundar av sig själva. vet faktiskt inte varför, för jag har ju faktiskt haft sovmorgon idag. vaknade vid halv 11, gick upp o käkade frulle o gick in i duschen, sen ringde rosanna och vi bestämde att hon skulle åka med mig in till stan och hämta ut mina pengar och klacka om mina stövlar, så nu är det gjort. sen gick vi bort på darins och fikade på cookies och cola. tog bussen hem halv 4 och sen satte jag mig med min psykologi som jag inte gjort på två veckor, och har suttit med den i två timmar innan den blev klar, helt hopplöst. och jag har två läxor till som jag ska göra. men jag pallar inte ikväll, måste skriva stödord till min bokrecension också och som vanligt har jag inte läst ut boken, blää.

imorgon ska jag ha 4 tråkiga lektioner, det vill säga samhälle, engelska b , psykologi och historia, sen ska jag hem och äta och sen ska jag till alle och mysa på kvällen, ska sova där till lördag och sen blir det jobb för min del.

have a nice kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0