hyffsat bra dag!

har varit i skolan idag som vanligt,
men det var inte så jobbigt som jag trodde.
fick sluta klockan 1, och det stör ju aldrig mig,
så nu sitter jag här hemma och ska väl snart ta
tag i lite läxor, blöö. fick även reda på att vi är "lediga"
på torsdag, och snacka om göött!

just nu får jag jävla damp på msn, det funkar ju inte :@
men jaja. och när jag kom hem låg mitt lönekuvert från
dagiset i everöd där, 700 spänn in på kontot imorgon,
fiiiint, för jag hade inte ett öre kvar! ohh :) lycka faktiskt!

men jaja, skriver sen igen i guess. hare !

Kommentarer
Postat av: johanna

vad är dina åsikter på mitt senaste inlägg ?

2008-02-26 @ 15:32:35
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0