lov igen, fiiint :)

har vatt på bio idag med skolan, såg någon indisk film, och den var inget vidare.
sen åkte jag och emelie tillbaka till skolan eftersom vi ska göra ett samhällsprov nu klockan 2.
och här sitter vi fortfarande och väntar på att vi ska få göra det dumma samhällsprovet.

efter provet åks det in till stan , blir kanske lite shopping med alle om han ville.
sen blir det utgång ikväll tillsammans med frida och johanna som det ser ut nu :)
kommer bli mysigt och roligt!!! ska va hemma hos mig ikväll och dricka lite innan
och kanske spela lite guitar hero ;)

gårdagen blev rätt trevlig ändå, trots att det var alla hjärtans dag som är en riktigt överskattad dag.
var först i skolan hela dagen och det vad iofs fett drygt på alla lektionerna.
efter skolan hämta jag (johanna) min dricka till ikväll och sen åkte jag hem.
vid 6 åkte jag hem till alle för han skulle bjuda på mat. mums!
sen kollade vi på film och såklart missade jag alla bussar så fick gå från näsby till
stan, sen ringde jag mamma o hon hämtade mig! taaaaaaaack för det!!! men det var trevligt!

imorgon blir det kalas hos pappa, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
till magasinet? på bio? utgång? eller bara va hemma?
vi får väl se.

och nu är det looov, och det är fett skönt :)
ha en trevlig fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0