maybe baby

då sitter man i skolan,
minns inte om jag berättat om helgen men den har varit riktigt rolig iaf!
både fredagen och lördagen, så nu ska jag försöka övertala frida och johanna
att vi ska ut en runda nästa helg också :P haha !

sitter i skolan just nu iaf och det är verkligen inte roligt.
har dessutom sjukt ont i magen och det känns som jag ska
spy vilken sekund som helst, men hoppas att det inte blir värre iaf.

har ju även dragit på mig en mega förkylning som vanligt och kan därför
inte träna denna veckan heller, så det får bli promenader för min del,
dock ensam och det är ju inte världens roligaste. men men, jag överlever :)

sen ligger jag efter megamycket i skolan så det måste jag också
ta igen och jag oooorkar verkligen inte, skolan är verkligen hopplös
och jag är grymt skoltrött så jag längtar verkligen till lovet nästa vecka.

sen har jag en funderingar på hur man får en kille att förstå att man inte
vill vara mer än kompis, eftersom han inte tycks förstå detta trots att jag
visar det hela tiden. någon som har ett bra tips så tell me!!!!!!

ha en trevlig dag, jag ska försöka överleva denna med min mage, ajajaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0