mysdag !

denna dagen ska jag absolut inte klaga på. vaknade halv 11 och gick upp och åt frukost o klädde på mig, sen begav jag mig in till staden vid 12 för att träffa min underbara vän, emelie! vi gick och pratade en massa, helt underbart. sen gick vi till zekes o fikade, blev varm chokladmjölk med grädde och en kanelbulle för min del, och emelie tog samma fast äppelpaj (?) istället för kanelbulle. sen satt vi där en bra stund och pratade, riktigt mysigt måste jag säga, jag gillar det och hade verkligen saknat henne !

efter fikan gick vi ut i det underbart sköna vädret och begav oss bort mot en bakgata för att se om det var något snyggt som hade rökepaus, men sån tur hade vi inte. så vi begav oss faktiskt ner mot tivoliparken en runda, och där hittade vi en bänk vid ån, så där satte vi oss i solen och snackade ännu mera. himla skönt !

efter denna mysiga stund i solen gick vi åter upp mot staden, tillbaka till bakgatan om jag ska vara exakt, och vem står där om inte snyggingen ;) haha. så då gick vi o råglodde lite på honom (dregglade också kanske?!) :P sen gick vi för att möta en sara, himla snygg brud det där ;) men innan dess gick vi in på stadium o kollade in ännu en snygging. haha, så nu har vi två ställe som ska besökas varje gång vi är i stan!

när vi mött upp sara så promenerade vi mot zekes igen, där det blev fika ännu en gång :P chokladmjölk m. grädde för mig och emelie och sara tog en kladdkaka :D mumma! sen begav vi oss till hm och sara visade en riktigt snygg jacka som hon ville ha, och såklart smittade hon av sig på mig också så nu vill jag med ha den. men kan ju inte köpa likadan som henne (?) även om vi inte ses så ofta .

och nu sitter jag hemma igen, ska plugga lite samhälle snart tänkte jag.
mycket härlig dag idag och jag ska absolut inte klaga! skönt att man fick prata av sig lite med emelie med för det behövdes verkligen, och hon är himskans bra på att lyssa ;) hihi!
bjuder på ett par bilder från dagen också, bara för jag är snäll! dock inga speciella så. mest på en snygg-emelie !


                         


Kommentarer
Postat av: sara

klart du ska köpa den martina!
så vi kan va snygga tillsammans ;)

2008-02-04 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0