somedays

var några dagar sen jag skrev nu och det här hänt lite saker denna veckan faktiskt!

i tisdags körde jag och mamma (jag körde!!!!) ner till åhus för att besöka min kära doktor,
men jag blev inte ett dugg klokare av att sitta där i en timme, jävla gubbe.
sen åkte vi hem igen och mamma och bill fortsatte till helsingborg för att köpa MC.
jag tog lite mat, och sen gick jag och la mig i sängen framför datorn som vanligt.
duschade och sminkade mig och begav mig hem till alle framåt 9, sen sov jag där.

åkte från honom vid 4 och han bara hem och äta o fixa mig snabbt innan rosanna dök
upp här hemma, och sen ut o vänta på bussen till fjälkinge. och när vi går på den
sitter som väntat min kära vän frida där och väntar på oss, sen bär det av till förfest.
var en trevlig liten förfest med några tjejer. singstar och snack :)
vid 11 åkte vi in till stan för ett besök på banken, där träffade man på två mega-saknade
killar, nämligen Semir och Benjamin, wiiihooo :D och det var väl bland annat dom här två
som gjorde kvällen så bra som den blev, men även andra också!
vid 2 gick vi och hämtade ut våra jackor, gick till nån pastavagn och handlade mat och
sen började vi vår lilla vandring mot hammar. var ju lagom sletna när vi kom hem
och alla tre somnade direkt. men tack för den bästa utgången hitentills tjejer !!!!

igår gjorde jag inte så mycket, tog tag i min engelska bok som ska vara utläst snart,
och det är den minsann också. för att för en gångs skull har jag lyckats välja en bra bok
som jag knappt kan lägga ifrån mig, så den låg jag och läste hela dagen igår.
vid 6 åkte jag hem till anna som jag inte träffat på ett tag, blev lite snack och sen gick
vi o handlade glass, maränger, grädde, banan och chokladsås, muuuuuuuums :)
åkte hem vid 9 för jag var så trött och la mig o fortsatte läsa!

och idag är det fredag, den sista dagen på lovet och jag har inget planerat. får väl
se om det är någon som kommer med ett bra förslag idag, annars är jag hemma
själv större delen av dagen, ska be mamma handla hem chips o dippa till mig för
det är jag riktigt sugen på! idag är även en dag med huvudvärk och ont i magen, alltså
flickvärk med andra ord, jävla mög är det. aja, kommer skriva lite senare idag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0