vad är detta för blablabla?

usch det känns som jag har alldeles för mycket saker i mitt huvud just nu.
det liksom fungerar knappt. så här kan man verkligen säga "det snurrar i min skalle"
men vad gör man. jag har kommit på att man måste försöka göra det bästa av saker och ting,
hur svårt och komplicerat det än är. ibland måste man ge upp en del saker, som jag fick göra idag.

jag insåg att det aldrig kommer bli som det var förut, men sen kom jag på mig själv med en annan sak,
jag har ju hur många goa vänner som helst, jag menar t.ex mina snyggingar från hanaskog, varför nöjer jag mig
inte med deras underbara sällskap? och alla andra kompisar som jag vet tycker om och accepterar mig. varför ska jag fästa mig vid en ända människa och bygga upp min värld kring henne, jag känner att det bara är att gå vidare. ska man kunna reparera en "relation" måste båda två vara beredda att arbeta för det, och det är inte den ena parten i det här fallet. alltså går det inte. så jag får dra mig till dom människor som bryr sig om mig istället :)


men iaf, lite om dagen kanske. har inte gjort allt för mycket idag, mest vatt hemma o sletat. fast när bill kom vid 3 och berättade att han skulle åka och kolla på kik när dom spelade idag så var jag ju inte sen att hänga på. så sagt och gjort åkte vi dit o glodde, och kik vann med 4-0 tror jag det blev tillslut, himla bra match faktiskt med lite action såsom slagsmål och sånt :P träffade även niklas där så stod o pratade en liten stund med honom, för det var ju inte igår om vi säger så. efter hockeyn åkte vi o hämtade pizzor, sen hem o käka. och efter maten hamnade jag i sängen och där har jag spenderat resten av min kväll. blir ingen skola för min del imorgon, för det första känner jag mig inte tillräckligt kry för att sitta på massa lektioner (A) och för det andra orkar jag inte heller :P men jag ska iaf va i stan vid 12 för att ta en mysig fika med en snygg blondin från wendes, typ emelie eller något sånt tror jag hon heter. ska bli mysigt.

återkommer väl imorgon, för nu ska jag nana ! pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0