what you feel is what you are and what you are is beautiful. eller?

ja, egentligen känns det väl onödigt att skriva kanske. men jag har inget bättre för mig just nu så det får bli så. har varit med johanna, emelie och friba ikväll och bara chillat. riktigt mysigt faktiskt ! åkte först och kollade på hockey, j18, där johannas pojkvän spelade, dock förlorade dom med 2-6 och vi gick efter 2-4 , men men, man kan inte vinna alltid. sen begav vi oss hem till friba på näsby och kollade på film (juno tror jag?! ) och krängde en massa chips, mys! sen fick jag dock sitta i stan i 50 minuter och vänta på bussen eftersom dom tajmar så dåligt hela tiden, och såklart har jag inget batteri på min mobil så jag kan inte lyssna på musik, blir man trött eller. i alla fall kom bussen tillslut och nu är jag äntligen hemma. riktigt trött, så ska snart krypa ner i sängen.

sen har jag en massa funderingar. som vanligt.
men hur länge ska man vänta egentligen, två veckor? en månad? vad vet jag. men det känns så svårt. hur vet man? när vet man? förhoppningsvis får man väl svar på det snart, men palla vänta hur länge som helst, jag har också ett liv och måste jag gå vidare så tänker jag inte få reda på det om typ två månader. men som sagt, jag får väl avvakta ett tag till och se vad som händer, jag lär ju märka för eller senare hur det kommer att sluta.

har en jävlans mensvärk också och den kan verkligen ta kål på en, ont i huvud + mage, snälla, varför ska kvinnor behöva lida för sånt skit, gaaaah, kan det få en på annat än dåligt humör, ehm nej.

nej läggedags för gamla marty, natts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0