att hoppas för mycket.

att man har en förmåga att alltid önska att det ska bli bra,
att verkligen hoppas på att någon gång kommer det gå bra för även mig.
men ibland tappar jag allt hopp,
som när man har bestämt något man ser fram emot,
och såklart kommer det något annat emellan som förstör.
visst denna gången var det ingen stor grej egentligen, men jag tycker ändå det var tråkigt.

iaf blev det inte som planerat ikväll, så jag ligger här ensam i sängen o glor på massa filmer,
har kollat på 5ive girls, bottoms up och nu kollar jag på hairspray, de två första var inget vidare,
men hairspray är faktiskt bra!

ligger även o väntar på ett sms, som jag även här tappat hoppet om att jag kommer få.
men vad är det man brukar säga, hoppet är det sista som överger en,
och vad är ett sms egentligen, bara ett jäkla meddelande som man egentligen inte har någon aning om personen som skickar det menar något med det eller inte. får väl se om det dyker upp iaf.

nej nu ska jag fortsätta att kolla på film, hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: lina

sitter me här hemma själv o har fett med tråkigt. har suttit framför denna jävla datan hela dagen :(

2008-01-05 @ 23:35:58
URL: http://hailie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0