bränna pengar igen..

eftersom pappa hade planerat att vi skulle åka till väla idag utan att säg något fick jag tyvärr hoppa över min fika med min saknade emelie, tråkigt men sant :( men jag överlevde iaf och jag hoppas innerligt att hon också gjorde det.

gjorde såklart av med en massa pengar som vanligt. och det som blev handlat var trosor, bh, svarta leggings, klänning och skor, ganska bra inköp måste jag säga. men nu är jag helt slut och mega hungrig, och när jag är mega hungrig blir jag även på dåligt humör och känner att jag bara vill vara för mig själv en stund, men det tycks inte folket runt omkring mig förstå riktigt.

så det är väl ungefär hur dagen sett ut.

jag har ett namn i huvudet som snurrar , och jag gillar inte det för jag vill inte ha några förväntningar för då blir jag bara besviken känns det som. men den som lever får se som man brukar säga, man kan ju önska att det äntligen är min tur nu iaf. för det känns bra som det är nu, men det vet jag ju inte sen. aja skit samma.

ha en mysig torsdagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0