feestis =)

ahh jag längtar så sjukt mycket till festen nu, kommer bli så jäkla roligt och alla härliga underbara vänner som kommer vara där, det kommer bli den bästa dagen på länge, jag känner det på mig !
sitter o lyssnar o laddar ner en massa gammal musik, delar även med mig till johanna och hon håller med mig om att det är grymt bra :D idag är det alltså 8 dagar kvar till födelsedagen och 10 dagar kvar till superduper fest !

skolan idag iaf. har gjort klart del ett på matteprovet idag, ska göra del två imorgon, men det går nog bra hoppas jag. FSF provet är även avklarat idag och jag ber till gud att jag blev godkänd, fast det tror jag. men jag orkar verkligen inte ha det efter mig mera nu, blööö.

imorgon ska jag åka till doktorn och ta blodprov och därmed kanske få reda på vad det är för fel på mig, hoppas det visar något så man kan fixa det kanske. men vi får se imorgon iaf.

ska hoppa in i duschen nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Martina, det är väll inget fel på dig?! Jag håller tummarna vännen

2008-01-16 @ 11:11:25
URL: http://emmabresch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0