I have a bad day again.

usch igår var jag verkligen inte på bra humör och det hade sina anledningar.
dock är det bara rosanna som vet om dom och så kommer det att förbli.
är väl på lite bättre humör idag iaf, men fortfarande inte som vanligt.


sen har jag en liten fundering också.
det är alltid så att när jag träffar någon som jag tycker om så tycker inte han om mig,
och när jag träffar någon som tycker om mig så tycker inte jag om honom.
är detta ett normalt beteende eller är jag onormal?


lite snabbt om dagen, så steg jag faktiskt upp i morse
och begav mig till skolan även om jag inte tänkte det från början.
gick på första lektionen och pyttelite på andra. sen åkte jag hem.
åt lite mat på trendie med anna och emma, mysigt.
träffade mandi där med, love :)
sen åkte jag hem iaf och nu har jag legat o sovit i typ en timme.
becca ringde nyss o väckte mig, ser ut som lite utgång på fredag
kan ju bli skojigt !
och ikväll ska jag och anna prova på afro power dance på friskis,
ska faktiskt bli rikigt spännande, hoppas det är roligt,
men det kan jag berätta senare ikväll om det var eller inte!


kan inte sluta tänka på dig, även om hoppet är borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0