ibland undrar jag varför jag bryr mig..

SÅ VARFÖR BRYR JAG MIG???

söndag igen, och bara en ledig dag kvar innan skolan. okej den dagen kommer inte vara en ledig dag för mig ändå eftersom jag ska åka till kära everöd och arbete lite, men fint med lite extra pengar i alla fall.

gårdagen blev inte mycker roligare än vad jag skrev om, eller lite, kollade på magnus betnér på femman, och han är rätt ball faktiskt, och fick något hyffsat snyggt att vila ögonen på en liten stund i alla fall. sen blev det läggedags för min del, och då var väl klockan närmre 2 kanske.

efter att jag kommit hem från pappa i fredags kväll har jag kommit in i en period då jag inte orkar snacka och va trevlig mot någon vuxen som finns i min närhet, vill bara vara själv känner jag. vet inte riktigt varför, men jag sitter hellre själv än lyssnar på mammas eller någon annans prat, jag orkar helt enkelt inte. men kompisar går hur bra som helst att prata med, men det blir väl så ibland antar jag.

känner även att jag börjar komma in på funderar spåren igen, och det var ju det jag inte skulle. eftersom det alltid är så typiskt mig att tänka alldeles för mycket på en massa saker som jag egentligen inte behöver lägga ner någon som helst energi på. vet bara inte riktigt hur jag ska komma bort från det igen, jag liksom försöker att inte bry mig om vissa saker, men jag är väl så jäkla rädd för att bli lämnad ensam och sårad att jag blir tvungen att tänka på massa onödiga saker. liksom varför ska jag gå och oroa mig i onödan, jag mår ju bara kasst om jag går och tänker "tänk om det är si" eller "tänk om det så" , nej det får minsann bli skärpning på det martina.

idag kommer min kära jonna hit o leker med mig en stund. vi ska käka lite mat, pizza tror jag att det blir och sen ska vi eventuellt plugga lite på körkortsteorin, dock tror jag inte det blir så mkt pluggande eftersom vi inte har träffats på skit länge, så lär ju snacka bort all tid, men det ska bli väldans trevligt i alla fall tycker jag!

hoppas ni andra får en bra dag! hejsvejs.

                                                           image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0