mitt nya liv

idag känner jag, idag startade mitt nya liv på riktigt. nu är det dax att börja se positivt på saker, dax att ta tag i saker och ting och börja må bra igen. börja tänka mer på mig själv än på alla andra och bara må bra. jag kommer verkligen kämpa denna gången för jag känner att jag har energin till det.

dagen startade med att jag flög upp ur sänger klockan 10, för då slog det mig att jag fyller 18 om 21 dagar och att jag verkligen Måste ta tag i mitt körkort nu. så jag gick ner och hämtade böckerna, kröp ner i sängen igen och började läsa, jag gillar boken för den är så lättläst och man förstår verkligen, men sen är den ju absolut inte rolig att läsa. men jag vill ha det avklarat så fort som möjligt så att jag kan ta tag i andra saker och slippa tänka på det mer.

efter jag pluggat i ca två timmar (med en del pauser) hoppade jag in i duschen, sen fick jag för mig att jag skulle sortera ut kläder eftersom jag gått o stört mig i flera veckor nu att jag har alldeles för mkt gamla underkläder och annat som jag inte använder längre, så jag tog tag i det och fick lite ordning i min garderob, riktigt nöjd faktiskt. men det är verkligen ofattbart hur mycket kläder jag äger egentligen, herregud. och det blir  bara mer hela tiden, men jag gillar det :D

ska läsa igenom ett kapitel till nu i körboken, sen väntar jag på att få besked om hur dags jag ska åka ner till pappa eftersom jag tänkte äta där idag och träffa carro. men jag åker hem igen ikväll för jag pallar inte packa ner några saker , lat som man är.

har blivit helt förälskad i winnerbäck ännu en gång, han är så jäklans bra varenda gång man börjar lyssna på honom, det är så det ska vara. men det var inte det jag tänkte skriva från början, för det var en låt jag blivit kär i, och det är enrique iglesias - somebody´s me, sjuuukt jäkla bra o fin, oh jag lyssnar isönder den nu, illa. haha.

aja, hoppas alla har en bra dag, för det tänker jag ha (med mitt nya liv) haha ;)


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0