myshelg :))

då har ännu en helg gått. himskans fort går det hela tiden.
men denna helgen har varit mycket mysigt !

fredagen tillbringades först i skolan, och jag har inte vatt med om något segare på väääldans länge, detta var extremt. och bara tanken på att den ska se ut så hela denna terminen gör mig trött.
men sen efter skolan åkte jag hem och duschade och åt lite. sen kom amanda på kvällen och vi hade det mysigt med frukt o film-tittande.

på lördagen jobbade jag mellan 12 -16 sen efter det satt jag och emma o fikade på lite glass på mc donalds och hade det väldans trevligt :) sen åkte jag hem o åt, duschade o fixade mig sen bar det av till staden igen, denna gången för ett besök hos emelie och där satt även johanna , och sen kom även nathalie o friba med och jädrans vad skoj det blidde :D haha.

och idag har jag städat lite, pluggat på teorin och lite på fsf, men jag kommer fan få ig på den igen, för så dålig är jag på att plugga , attans. men ja. skola imorgon iaf :/

10 dagar kvart tills marty fyller 18 och hon läääääängtar :D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för sällskapet på McDonalds ;)

2008-01-14 @ 09:21:03
URL: http://emmabresch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0