nästan död.

ah, idag är jag inte så långt ifrån död.
sov inte så många timmar inatt och sen var jag tvungen att gå upp halv 6 för att sen tillbringa en hel dag med en massa småungar, ah det är jobbigt vill jag lova. men tjänade lite extra slantar och det tackar man inte nej till ju. dessutom ringe ronny från jobbet idag och frågade om jag kunde jobba på lördag. så jag tackade ja eftersom det bara handlade om 4 timmar, 12-16 och jag får jobba med emma, så det kan jag väl stå ut med.

dessvärre börjar skolan imorgon, och jag har ingen ork till det. fyfan vad jag inte längtar. dessutom har vi samhälle direkt på morgonen och han är en sån som startar direkt och om jag inte minns fel är det ett arbete som snart ska vara inlämnat. sen har vi det jävla fsf-omprovet nästa vecka, och det kommer gå åt helvete denna gången med. fuck.

jag längtar ändå lite till imorgon eftersom jag då ska börja träna igen, och det ska bli så skönt :) kibox två gången i veckan, himla roligt ska det bli !

aja, ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tack Martina för att räddar min lördag :)

2008-01-07 @ 19:43:13
URL: http://emmabresch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0