nytt år, nya tag.. javisst!

äntligen var det nytt år, och med det kommer det nya tag.
blev till och med nyårslöften för min del, och det är att bli en mer positiv människa eftersom jag alltid lyckas vända allting så det blir negativt och sen ska jag tänka mer på mig själv och inte bry mig så mycket om alla andra hela tiden. får väl se om jag klarar hålla dom, men det är absolut värt att kämpa för!

så hur ser då kommande år ut, vad har 2008 att bjuda på?!
det blir säker mycket saker man inte har en aning om, men lite vet jag ju och dom sakerna är

- fylla 18 om 23 dagar :D
-ha födelsedagsfest
-lyckas ta ett körkort
-förhoppningsvis resa till sommaren
-hitta kärleken

och sen kommer det troligtvis bjudas på skratt,gråt,förhoppningar,besvikelser och alla andra olika känslor, men det är sånt som kommer varje år, varesig man vill eller inte. men det känns verkligen som detta kommer bli ett bra år och jag hoppas verkligen att det blir så också! för jag kommer kämpa för att jag ska må bra, absolut.

så hur var nyår nu då?
ja vad ska man säga, det var som alla andra nyår, man förväntar sig en brak fest och att ha riktigt roligt, men så blir det dessvärre aldrig. jag var hemma hos fredde och björn i stan, var helt okej faktiskt, man fick sig några goda skratt. men som vanligt avskyr jag att sitta bland en massa par för det är verkligen inget vidare att kolla på när folk strular hit o dit även om jag är glad för deras skull. vid kvart i 12 fick jag en dunder-huvudvärk och det är ju inget vidare så jag slutade dricka då. var även nu vi började att promenera till torget för att kolla på raketer. och jag avskyr raketer och där sköt dom som galningar och jag var verkligen livrädd och helt gråtfärdig som vanligt i den situationen. vid halv 1 var det inte roligt längre och jag började min kära vandring från staden till hammar, och jag överlevde vilket var rätt skönt faktiskt ;) måste även tacka en person som underhöll mig via sms, mycket snällt ;) hehe.

och jäklar vilken huvudvärk jag hade inatt, var den värsta på länge. fy fan. klockan 6 fick jag gå upp o ta en tablett annars trodde jag nästan mitt huvud skulle sprängas. men som tur var hjälpte tabletten och jag blev piggare som aldrig förr när jag väl vaknade närmre 12 !

och nu ligger jag här i sängen o lyssnar på lite musik bara, myspys. fast saknar dock sällskap. men det kommer det kommer, någon gång så småningom!

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0