ointressant blogg.

nu var det några dagar sen jag skrev sist faktiskt. så hur har mitt liv sett ut dessa överhoppade dagar? det kan man ju undra kanske. jag skulle tippa på att dom är rätt ointresseanta men känner att jag behöver skriva lite så jag kommer berätta om dom ändå.

i tisdags började skolan dåja, och det var väl ingen större höjdare förutom att man fick träffa lite trevligt folk och sånt är alltid roligt. dessutom började det en ny tjej i klassen och hon var väldans trevlig måste jag säga. efter skolan var man lagom trött, men jag gav mig ändå iväg till körskolan för att plugga lite på teorin, gick väl ungefär lika dåligt som alla andra gånger jag varit där, menmen. efter det bokade jag 3 nya körtider och sen åkte jag hem för att slänga mig i sängen o sen inte göra något alls. på kvällen bar det av till friskis med probbe för att träna lite kibox, och jäklans jobbigt var det, men skönt efteråt. sen åkte jag hem o duschade o somnade.

vaknade upp som vanligt på onsdagen av att mobilalarmet ringde, har ju ingen sovmorgon där längre eftersom vi har börjat med engelska b, och den ligger där. skoldagen var väl som vanligt, rätt tråkig. efter skolan gick jag till körskolan för att övningsköra, och det gick bra! körde med en ny denna gången och hon var mycket bättre än den andre. har äntligen kommit förbi backa runt hörn, puh! efter det åkte jag hem med ett leende och slängde mig i sängen igen, satt lite vid datorn och började sen plugga fsf, blörk. sen in i duschen sen somna.

och idag vaknade jag upp med ett ruffs jag aldrig sett förr, haha, att jag aldrig lär mig att jag inte ska lägga mig med blött hår. trodde aldrig jag skulle få det platt, men jag lyckades ändå. sen bar det av till skolan och en megatråkig och tröttsam dag. efter skolan åkte jag hem, somnade typ 1.5 timmar och sen har jag gjort samhälle, och hängt med probbe på öppet hus och pluggat lite teori. och nu är det minsann läggedags för mig igen.

så sov gott och dröm sött mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0