sextonde januaro tjugohundraåtta

vad har jag att berätta idag då?

jo jag var ju hos doktorn innan idag,
och där fick jag ta tre stick i fingrarna
eftersom det misslyckades hela tiden.
sen tog dom ett blodprov i armen också.

men ni vet, martina är en stark kvinna,
så hon överlevde ju utan några problem ;)

efter doktorn var vi hos mormor och åt,
riktigt mumsigt var det! sen åkte jag hem
och pluggade lite på körkortet, sen in till stan
för att övningsköra. gick väl bra, men fick en sån
jäkla känsla igen av att jag inte kommer klara
det, men jag får fan inte ge upp nu när jag väl kommit igång.
jag ska klara det, JAG SKA!

och fy vad jag blev på dåligt humör nu,
känns som pms, men det är lite tidigt :P
men vafaaaaaaan.

have a nice evening!


Kommentarer
Postat av: JoschiPschy

Kämpa på Marty! :D

2008-01-16 @ 22:31:53
Postat av: sara

klart du kommer klara körkortet! ;)
och det var det du skrev jag menade innan ja haha!

2008-01-16 @ 23:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0