sjuk.

var som sagt på afro power dance igår med anna, och jag gillade det.
dock var det kanske inte världens bästa val att gå dit eftersom
jag inte mådde riktigt bra.

såklart vaknar jag inatt av att jag fryser som en jude
och har därmed 40 graders feber och sjukt ont i halsen.
så denna dagen har tillbringats i sängen, mestadels sovande.
även alvedon har använts mycket idag men det hjälper ju
bara mot febern och inte mot halsen. helt hopplöst fan.

så får väl se hur länge denna skiten stannar kvar i min kropp.
hoppas inte länge för det är verkligen inte roligt. blää.

jag undrar vad det är som händer mellan oss, palla att du
säger att du inte är sur men du beter dig som att du är det.
ahh jag blir så trött på allt.

jaja, ska ta tag i mitt liv igen nu, pallar inte va deppig fan.
ha det gut!

Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dig!

2008-01-30 @ 20:11:29
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0